
Levi Strauss okazał się geniuszem w kwestii odzieży. W innym wypadku nie stworzyłby marki Levi’s i linii jeansów, które dzisiaj noszą ludzie na całym świecie. Zakładali je prawdopodobnie wszyscy prezydenci Stanów Zjednoczonych po Richardzie Nixonie, a ich fanem był również Steve Jobs.
Wierzę, że życie jest za krótkie na kompromisy i źle dobrane jeansy
Lykke Li, szwedzka piosenkarka i jednocześnie twarz jednej z kampanii marki Levis organizowanej w 2013 roku. Kobieca część historii jeansu rozpoczęła się od linii Lady Levi's®, która trafiła do sprzedaży we wrześniu 1934 roku. Od tamtej pory marka dużą wagę przywiązuje do kobiecych kształtów. Wie, jak wymagające są kobiety, dlatego dopasowuje jeansy do ich figury, a nie rozmiaru. Levis dba także o mężczyzn, którzy w jeansach mogą się poczuć niczym John Wayne, Marlon Brando czy James Dean. Wreszcie to także ciekawa propozycja dla dzieci, którym jeansy pomagają wyrazić indywidualny styl.
I tak jest aż do tej pory. Spodnie Levis zakładamy do pracy, na imprezę, do szkoły. Obecnie oprócz jeansów marka dostarcza nam także t-shirty, swetry, kurtki oraz wiele innych elementów garderoby. W ten sposób możemy tworzyć ciekawe stylizacje. Niezawodnym zestawieniem będą np. tradycyjne, ciemne spodnie dopasowane do kolorowej góry. Kobiety mogą wybrać modele spodni z prostą nogawką i dobrać do nich dowolny top oraz baleriny. Mężczyźni swój szybki zestaw skompletują ze spodni o modelu 501 oraz koszulki polo. Dzieci, na znak swojego młodzieńczego buntu mogą włożyć spodnie w tradycyjnym wydaniu i połączyć je z koszulką ozdobioną niebanalnym i bardzo ekspresyjnym printem. W ten sposób każdy z nas zachowa w sobie kalifornijskie cechy: charyzmę, siłę, a także beztroskiego ducha, który obecny 100 lat temu przetrwał do naszych czasów.