Niestety, nie możemy wyświetlić aktualnych informacji. Sprawdź zamówienie w historii zakupów.
Zobacz wszystkie zamówieniaStandardowy czas dostawy zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych.
Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie paczki oraz jej dostawę. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu.
Kurierzy FedEx dostarczają przesyłki w godz. 8.00-17.00 od poniedziałku do piątku.
Kurierzy DHL dostarczają przesyłki w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku.
Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku.
Jeśli firmie kurierskiej nie udało się dostarczyć paczki za pierwszym razem:
DHL Parcel: Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia. W przypadku braku doręczenia, paczka zostanie przekazana do najbliższego punktu DHL Parcel. Paczka pozostanie tam do odbioru przez okres 7 dni. Informacja o nieudanej próbie doręczenia oraz lokalizacji paczki zostanie wysłana mailowo przez DHL.
Punkty DHL Parcel zlokalizować można tutaj.
DPD: Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafia na 5 dni roboczych do najbliższego punktu DPD i dopiero stamtąd zostaje odesłana do Zalando.
FedEx: Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do Zalando.
Nie wiesz, gdzie znajduje się Twoja paczka?
Jeśli status Twojej dostawy nie zmienił się od 5 dni roboczych, a firma kurierska nie kontaktowała się z Tobą, prosimy daj nam znać. W ten sposób najszybciej będziemy mogli sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, a w razie potrzeby, zlecić jej poszukiwanie.