- Czas dostarczenia przesyłkiO przewidywanym czasie dostawy Twojego zamówienia poinformujemy Cię przy kroku ''Przejdż do kasy'' oraz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia - czas ten może się różnić w zależności od wybranych artykułów i metody wysyłki ...
- Nasi partnerzy logistyczniW ramach dostawy oraz zwrotów zamówień, Zalando.pl współpracuje z następującymi firmami kurierskimi: 1) FedEx, 2) DHL, 3) DHL Express, 4) DPD …
- Śledzenie przesyłkiPo opuszczeniu magazynu uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem …
- Dostawa do punktów odbioru DHL ParcelNie chcesz czekać w domu na swoje zamówienie? Możesz wybrać opcję dostawy do najbliższego punktu DHL Parcel ...
- Niedostarczona paczkaJeśli firmie kurierskiej nie udało się dostarczyć paczki za pierwszym razem: 1) DHL Parcel - do końca ...
- Wysyłka ekspresowaWysyłka ekspresowa jest usługą dodatkową, za którą doliczana jest dodatkowa opłata. Standardowo wynosi ona 15,00 PLN ...
- Czas dostarczenia przesyłki ekspresowejJeśli zamówienie zostało złożone do godziny 11:00 to kurier firmy DHL Express dotrze do Ciebie z paczką już następnego dnia roboczego …
- Koszty wysyłkiObecnie oferujemy trzy opcje dostawy w celu dostarczenia do Ciebie zamówienia. Dostawa standardowa jest zawsze bezpłatna ...
- Niedostarczona przesyłka ekspresowaJeśli kurier DHL Express nie zastanie Cię w domu podczas pierwszej próby dostarczenia zamówienia, pozostawi w Twojej skrzynce na listy zawiadomienie …
- Dostarczono mi nieprawidłowy artykułBardzo przepraszamy za tę pomyłkę. Prosimy o odesłanie do nas błędnie otrzymanego produktu zaznaczając powód zwrotu jako dostawa niewłaściwego artykułu ...
- Przekierowanie dostawy z DHLNie możesz odebrać przesyłki w dniu dostawy? Nic prostszego- przekieruj ją zmieniając dzień lub/i adres dostawy ...
- Wysyłka za granicęZ powodów logistycznych wysyłkę towaru realizujemy wyłącznie na terenie Polski. Swoje sklepy posiadamy również w 16 innych krajach europejskich: …
- Doręczona przesyłka jest uszkodzonaBardzo nam przykro, że przesyłka dotarła uszkodzona - mamy jednak nadzieję, że z jej zawartością wszystko jest w porządku. Jeśli potrzebujesz dokonać zwrotu …
- Równoważenie emisji gazów cieplarnianych (ślad węglowy) mojego zamówieniaCieszymy się, że możemy zaoferować Tobie szansę przyczynienia się do zrównoważenia emisji dwutlenku węgla powstałego w wyniku dostawy ...
- Dlaczego moje zamówienie zostało podzielone na kilka przesyłek?Zależy nam, aby zamówione produkty dotarły do Ciebie tak szybko, jak to tylko możliwe. Czasami zdarza się, że niektóre produkty są gotowe do wysyłki szybciej niż inne ...
- Dostawa kilku zamówień w jednej przesyłceW niektórych przypadkach dostarczamy artykuły z kilku zamówień w jednej przesyłce - informujemy wtedy o takiej opcji drogą e-mailową w potwierdzeniu wysyłki …
- Czym jest międzynarodowa dostawa?Zalando oferuje teraz możliwość wyboru spośród szerszego asortymentu artykułów z nową międzynarodową dostawą. Nowa usługa dostawy pozwala na zakup ...