Pomoc i kontaktDarmowa dostawa* i zwrot100 dni na darmowy zwrot
faq | Metody płatności | Dlaczego wysłano mi przypomnienie o płatności?

Dlaczego wysłano mi przypomnienie o płatności?

Czy wysłaliśmy do Ciebie przypomnienie o płatności pomimo płatności lub zwrotu?

Może się zdarzyć, że przypomnienie o płatności pokrywa się z potwierdzeniem wpłaty lub zwrotu. Jeśli tak było w Twoim przypadku, przepraszamy. Proszę, sprawdź następujące:

1. Coś zostało zwrócone?

Prosimy, daj nam 14 dni na sprawdzenie Twojego zwrotu oraz zaksięgowanie go. Po tym otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że wszystko jest zakończone. Nie musisz płacić za zwrócone produkty.

2. Kwota została już przelana?

Przyporządkowanie przelewu może zająć około 5 dni roboczych. Zaraz po zaksięgowaniu płatności otrzymasz potwierdzenie e-mailem.

3. Czy jako tytuł przelewu został podany numer zamówienia?

Aby Twoja płatność mogła zostać szybko przypisana, jako tytułu przelewu zawsze używaj numeru zamówienia. Jeśli nie został on podany, daj nam 5 dni roboczych na sprawdzenie płatności. W tym czasie albo zarejestrujemy Twoją płatność, albo wykonamy przelew zwrotny.

Dlatego sprawdź również swoje konto i zobacz czy nie ma tam od nas płatności zwrotnej. W takim przypadku prosimy o ponowne przelanie kwoty zgodnie z przeznaczeniem.

4. Kilka zamówień zostało opłaconych jednym przelewem?

Prosimy o osobne przelewy dla każdego zamówienia, abyśmy mogli przypisać Twoją płatność. Jeśli zrobisz jeden przelew dla kilku zamówień jednocześnie, może się zdarzyć, że płatność zostanie przypisana tylko do jednego zamówienia. Pozostała kwota zostanie zwrócona na Twoje konto bankowe - sprawdź swoje konto, aby zobaczyć, czy rzeczywiście tak się stało.

5. Czy Twoje zamówienie zostało dostarczone jako przesyłka ekspresowa?

Jeśli Twoje zamówienie zostało dostarczone jako przesyłka ekspresowa, koszty wysyłki ekspresowej będą obowiązywać, nawet jeśli nie zatrzymasz zamówienia. Jeśli jeszcze nie przelałeś tej kwoty, prosimy o zrobienie tego.

Nie udało Ci się jeszcze przelać zaległej kwoty?

Nie ma sprawy - aby dokonać przelewu, użyj poniższych danych bankowych i numeru zamówienia jako tytułu przelewu. Nie musisz informować nas o dokonanym przelewie, ponieważ zostanie on przyporządkowany automatycznie.

Nasze dane bankowe do przelewu:

Odbiorca: Zalando Payments GmbH

Adres (jeśli wymagane): Mühlenstr. 13-19 10243 Berlin

Numer konta: PL19114020620000489620001001

Nazwa banku: mBank SA

Tytuł przelewu: numer Twojego zamówienia

Wyrażasz zgodę na przelew wierzytelności sprzedawcy o zapłatę ceny na rzecz podmiotu trzeciego, w tym na rzecz Zalando Payments GmbH.


Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.
Zapraszamy na czat

Czas oczekiwania na konsultanta na czacie chwilowo wynosi około 5 min.

Zadzwoń do nas

Nasi konsultanci chętnie pomogą. Oczekiwanie na połączenie może potrwać do 2 minut.

Opłata wg stawek lokalnych.

Poniedziałek - Niedziela: 8.00 - 22.00

Chcesz otrzymać 10% zniżki?*

Zapisz się do newslettera

Zarejestruj się i bądź na bieżąco z nowościami i okazjami na Zalando

Zarządzaj preferencjami

Co najbardziej Cię interesuje?

Sprawdź naszą Politykę Prywatności i dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy dane. W każdej chwili możesz przerwać subskrybcję newslettera za darmo.